Komerčka to s gamingem myslí vážně!

Komerční banka dlouhodobě podporuje českou gamingovou scénu. Sleduje novinky herního světa a snaží se přicházet s inovativními nápady pro všechny nadšené hráče a fanoušky již více než 8 let. Jen v České republice totiž hraje zhruba 3,4 milionu lidí a až 70 % z nich je ve věku do 30 let.

Fanoušci světa her se najdou i mezi zaměstnanci samotné Komerčky. Ta si plně uvědomuje, že každý z nás má hobby, kterým uvolňuje prací zatíženou hlavu. Věří, že hry, ať už jakékoliv, slouží nejen k odreagování, ale i společné zábavě, rozvíjení smyslů nebo pilování komunikačních dovedností v cizím jazyce.

Proto se rozhodla zajít ještě dál a podpořit hráče z řad vlastních zaměstnanců. Na konci roku 2023 tak odstartovala interní náborovou kampaň do historicky prvního esportového týmu Komerční banky s výstižným názvem BANKERS.

Offline launch náboru doprovázel tým cosplayerů, který v ranních hodinách nabízel všem zaměstnancům snídani v podobě ikonického snacku ze hry League of Legends. Snack ve tvaru skořicového šneka obsahoval tištěnou zprávou o registraci do týmu BANKERS a QR kód odkazující na stránku týmu.

Všichni příchozí tak dostali informaci o náboru originální formou a setkali se s hlavním hrdinou úspěšné produktové kampaně − Porem, který byl po celou dobu trvání náboru přítomen.

Kampaň zaznamenala obrovský úspěch. Z desítek přihlášených zájemců vybrali profesionální esport hráči sedm nejlepších adeptů do týmu BANKERS, které následně pozvali na první společné setkání.

Bootcamp zahrnoval nejen předání týmového merche, ale i plánování strategie pro nadcházející KB Esport ligu, do které hodlá Komerčka se svými hráči v květnu vyrazit. Pokud zvítězí, věnují BANKERS vyhrané prize money Nadaci Komerční Banky.

Mimo jiné aktivity má pro všechny členy týmu Komerčka přichystanou i širokou škálu benefitů. Myslí však i na ty, kteří se do týmu nedostali. Připravuje například sérii herních online seminářů a tutoriálů pro všechny zájemce z řad zaměstnanců Komerční banky.

Mezi mladými lidmi byla Komerčka vždy spíše vnímána jako tradiční banka, ale ona mile překvapuje. Nebojí se čelit výzvám i nadčasovým myšlenkám a rozvíjet neotřelé projekty.

Ve svém působení v gamingu se snaží být stále o krok napřed. Nejen že je nedílnou součástí esportové ligy Mastercard Hitpoint Masters, ale během posledních 5 let aktivovala atraktivní a efektivní herní kampaně, které zahrnují i realizaci největšího českého herního turnaje v League of Legends, Prague Champs.

V roce 2021 Komerčka společně s Mastercard představila unikátní produkt − limitovanou edici debetních karet s vizuály hry League of Legends – jeden z nejsledovanějších esport titulů v  ČR.

K produktu běžela kampaň postavená na šifrovací hře, která efektivně propojovala komunikaci limitky online i offline. Šifrovačka vyvolala nebývalý zájem a množství registrovaných účastníků dosáhlo na dva české Guinessovy rekordy. Kampaň byla natolik úspěšná, že se Komerčka rozhodla na její úspěch navázat.

V roce 2023 tak přinesla novou limitovanou edici s motivy postav legendární hry a jednu  z nich se dokonce rozhodla oživit. Čeští tvůrci filmových rekvizit spolu s kreativní agenturou Good Game vytvořili světově unikátní prototyp „živého“ Pora, který se tak stal hlavní tváří celé kampaně. Poprvé v historii tak mohli hráči svou oblíbenou herní postavu ovládat jako robota v reálném světě.

Komerční banka to myslí s gamingem vážně. Počínaje podporou lokálních turnajů po sestavení interního lolkového týmu, se kterým vyráží do boje o titul v KB Esport lize firem.

Chcete hrát příští ligu v barvách Komerčky? Sledujte: https://kariera.kb.cz/

1200 800 Esport liga
ANALYTICKÉ COOKIES

Tyto soubory cookies nám pomáhají porozumět, jak návštěvníci používají naše webové stránky. Díky anonymnímu shromažďováním informací například víme, jaké stránky jsou nejčastěji navštěvované, na která tlačítka uživatelé klikají apod.

Díky cookies pro vás bude prohlížení stránek příjemnější.
Ke zpracování těch analytických potřebujeme váš souhlas.