Registrace, formát,
komunikace a další

Organizátorem soutěže je GGWP s.r.o. (dále jen „Organizátor”). Admin (vedoucí) soutěže je osoba určená organizátorem za účelem plynulého průběhu ligy. Admin má dále právo na změnu/úpravu pravidel, jakožto i rozhodnutí o udělení výjimky v konkrétním případě, který si to bude vyžadovat. Veškeré zde nespecifikované případy řeší admin individuálně.

  • 1. Registrace a soupiska týmu

    1.1 Do ligy se může přihlásit jakákoli střední škola či víceleté gymnázium z České a Slovenské republiky.
    1.2 Každý hráč v týmu musí být současným studentem reprezentované školy.
    1.3 Ligy se může účastnit více týmů z jedné školy, ale pouze v případě, že není žádný hráč na soupisce více týmů (žádný hráč nesmí hrát za víc než jeden tým).
    1.4 Soupiska může obsahovat maximálně 10 hráčů a musí být potvrzena vedením školy / učitelem zodpovědným za reprezentační tým (formulář zašleme)
    1.5 Při dosažení počtu deseti hráčů v soupisce není možné jakkoliv doplnit další hráče. Admin může týmu udělit výjimku dle vlastního uvážení v závažných případech jako jsou dlouhodobé nemoci či úrazy.
    1.6 Každý z týmů může mít ve svém týmu jednoho současného nebo bývalého profesionálního hráče, pokud je samozřejmě stále studentem dané školy. Omezení se týká česko-slovenské i světové scény. Pokud se tedy hráč v posledních dvou letech účastnil ERL soutěže (1. nebo 2. liga jakéhokoliv evropského regionu), musí být v týmové soupisce jediný, kdo tuto příležitost využije. Účast hráčů z LEC je zakázaná.
    1.7 Každý tým má možnost mít v týmu trenéra, který nemusí být studentem dané školy/gymnázia.
    1.8 Každý tým má povinnost mít svůj tým pojmenovaný při registraci na challengermode dle názvu školy, kterou reprezentuje.
    1.9 V případě účasti více týmu z jedné školy je potřeba jasně definovat názvem rozdíl mezi jednotlivými týmy, např. SPŠE Havířov “A” a SPŠE Havířov “B”.

    2. Formát ligy

    2.1 Liga se skládá ze dvou částí a to skupinové fáze a play-off fáze.
    2.2 Dle počtu registrovaných týmů budou týmy po ukončení registrací rozlosovány do skupin, kde postupně odehrají BO1 zápasy každý s každým.
    2.3 Na odehrání určitého utkání mají vždy týmy 7denní limit, který bude definován adminy. Pokud se týmy nedomluví jinak nebo nejsou schopné nalézt společný termín pro odehrání zápasu, považuje se za povinný termín k odehrání zápasu středa v 19:00 CET/CEST. Pokud se tým nedostaví maximálně do 15 minut od stanoveného termínu k zápasu, bude zápas kontumován ve prospěch soupeře.
    2.4 Pro každou středu jsou vybrány dva zápasy, které se odvysílají na streamu. Každý tým je povinný v případě výběru jeho zápasu spolupracovat a umožnit odehrání zápasu na streamu každou středu mezi 18.00 a 21.00.
    2.5 Z každé skupiny postupují do play-off nejlepší týmy (konkrétní počet bude určen podle registrovaných týmů).
    2.6 V případě stejného počtu bodů dvou týmů ve skupině rozhoduje vzájemný duel mezi týmy o jejich postavení.
    2.7 V případě stejného počtu bodů mezi třemi a více týmy ve skupině rozhoduje BO1 tiebreaker, který bude sestaven adminem.
    2.8 Play-off turnaje bude probíhat ve “fearless modu”, což znamená, že během jedné série nemůže být opakovaně vybrán stejný champion. Pro příklad, když v první hře série vybere modrý tým championa Aatrox, nesmí už Aatrox být v žádné další hře ani na jedné straně.
    2.9 Play-off turnaje bude probíhat ve formátu BO3 s výjimkou finále, které se bude hrát formátem BO5.
    2.10 Celý turnaj probíhá na webu Challengermode, kde jsou všichni hráči povinni mít registrovaný účet a být připojeni ve svém týmu. Tým zakládá kapitán, který do něj následně pozve všechny své spoluhráče, a tento kompletní tým pak připojí do ligy samotné.

    3. Formát zápasu

    3.1 Tým na horní straně bracketu, či na levé straně zápasu je vždy tým, který bude hrát v první hře blue side.
    3.2 V rámci BO3 série má tým, který prohrál předcházející zápas v sérii, právo na výběr strany do dalšího utkání v sérii. Toto je nutné nahlásit do pěti minut od skončení předchozího zápasu soupeři a adminovi skrze discord kanál pro kapitány týmu. V případě nenahlášení strany v daném termínu propadá výběr strany pro nadcházející mapu soupeři.
    3.3 Pick&Ban fáze jednotlivých zápasů bude probíhat skrze stránku draftlol.dawe.gg. Na stránku se přihlásí vždy jenom kapitán nebo zástupce daného týmu a uskuteční jednotlivé bany a taky pick hrdinů pro sebe a své spoluhráče.
    3.4 Do lobby se týmy napojí skrze kód, který vygeneruje stránka challengermode a následně se seřadí „TOP to BOT“, tzn. že na vrchu v lobby bude člověk hrající TOP, následně JUNGLE, MID, ADC a jako poslední SUPPORT.
    3.5 Hráči jsou povinni zvolit si stejné hrdiny, jako byli zvoleni na stránce draftlol jejich kapitánem nebo zástupcem, a není jim povoleno opustit lobby z jiného důvodu, než by byl technický problém. Hráči mohou mezi sebou měnit své hrdiny, avšak minimálně 20 vteřin před začátkem hry již změna není možná.
    3.6 Každý tým má nárok na pauzu z technických důvodů během utkání, která může být maximálně 15 minut.

    4. Kodex chování a zákazy

    4.1 Od týmů se očekává, že budou hrát ve všech zápasech na maximum. Také se očekává, že se budou vyhýbat výkyvům chování, které se neslučují s dobrými mravy, upřímností a „fair play“. Porušení tohoto pravidla může vést k penalizaci na základě vlastního rozhodnutí admina ligy.
    4.2 Je přísně zakázáno jakoukoliv tajnou dohodou ovlivnit výsledek utkání. Hráči jsou povinni jakékoliv takové jednání nahlásit adminům soutěže.
    4.2.1 Slabá hra – kdy hráči hrají výrazně pod své možnosti. Jako slabou hrou se také rozumí hra, která ohrožuje kompetitivní integritu a kvalitu ligy.
    4.2.2 Předdomluva o rozdělení finanční odměny nebo o jiné formě kompenzace.
    4.2.3 Posílání nebo přijímání signálů, elektronických či jiných, z vnějších zdrojů k/od hráče. Je zakázáno sledování streamu hráči během toho, co hrají své utkání.
    4.2.4 Záměrná prohra hry za kompenzaci, podněcování hráče k dané prohře, nebo kvůli jinému důvodu.
    4.3 Hacking, který je definován jako jakákoliv modifikace klientu hry League of Legends.
    4.4 Exploiting, což je definováno jako úmyslné využití jakékoliv chyby ve hře ve svůj prospěch.
    4.5 Ringing, čímž je myšleno užívání účtu jiného hráče, vydávání se za něj, nebo domlouvání takového jednání.
    4.6 Používání jakéhokoliv cheatovacího zařízení, jakýchkoliv programů třetích stran nebo jiných podvodných metod.
    4.7 Úmyslné odpojení ze hry bez udání důvodu.
    4.8 Pokud admin usoudí, že tým nebo člen týmu porušil tento Kodex podmínky užití League of Legends nebo jiná pravidla League of Legends, může udělit postih na základě svého vlastního uvážení.
    4.9 Člen týmu nesmí používat vulgární, sprostou, obscénní, urážlivou, útočnou, vyhrožující, pomlouvačnou nebo hanlivou mluvu, nebo podněcovat k násilí v místě konání turnaje, v herní lobby, na sociálních sítích týkajících se ligy, ligovém Discordu nebo na oficiálním Twitch streamu ligy.
    4.10 Člen týmu nesmí vůči jinému týmu, divákům, organizátorům nebo komukoliv jinému užít vulgární gestikulace, nebo přesvědčovat jiného člověka k tomuto jednání.
    4.11 Pokud není řečeno jinak, porušení těchto pravidel může vést k postihu nehledě na úmyslu spáchání přestupku.
    4.12 Šikana je zakázána. Šikanou se myslí systematické, urážlivé a opakovaně nepřátelské chování v delším časovém úseku, nebo jednotlivý akt, který je účelně využit k ostrakizování osoby a narušení jejího duševního pohodlí.
    4.13 Sexuální obtěžování je přísně zakázáno. Jako obtěžování je myšleno i využívání pohlaví k získání výhod. Porušení je vnímáno subjektivně za pomocí metrik daných osobou, která je obětí obtěžování. Je aplikována politika nulové tolerance k sexuálním narážkám a nabídkám výhod za sexuální služby.
    4.14 Členové týmů se také musí zdržet veškerých rasistických či diskriminačních slov a činů vůči osobě nebo skupině osob stejného pohlaví, rasy, etnicity, národnosti, sociálního původu, sexuální orientace, finančního statusu, náboženství, politického názoru nebo jiného názoru.
    4.15 Žádný tým nesmí nabídnout úplatek hráči, trenérovi, manažerovi, adminovi ligy nebo osobě ve spojení s jiným týmem za protislužbu výhry nebo prohry s jiným týmem.
    4.16 Rozhodnutí adminů je definitivní a veškeré zúčastněné strany jej musí respektovat.
    4.17 Žádný hráč se nemůže snažit ovlivnit výsledek zápasu jinými způsoby než výkonem ve hře. Je přísně zakázán jakýkoliv pokus o ovlivnění výsledku skrze technickou sabotáž (DDOS).
    4.18 Pokud se prokáže, že se osoba provinila proti pravidlům, obdrží postih podle uvážení adminů ligy.
    4.19 Možné postihy mohou být následující:
    4.19.1 Ústní varování
    4.19.2 Pokuta a/nebo ztráta výhry
    4.19.3 Diskvalifikace či zákaz účasti ve všech soutěžích pořádaných GGWP s.r.o.
    4.19.4 Mezinárodní ban na kompetitivní hraní
    4.20 Opakované porušení pravidel během turnaje povede ke zvýšení úrovně trestu.
    4.21 Úroveň postihu je výhradně na rozhodnutí adminů ligy.
    4.22 Pokud admin usoudí, že hráč porušuje i jiné zásady slušného chování, může mu udělit trest i přesto, že provinění nebylo v pravidlech vysloveně napsáno. Admin tým se zavazuje uplatňovat pravidlo zdrženlivě a vždy písemně odůvodnit své rozhodnutí. 4.23 Chování hráčů i ostatních zúčastněných členů týmů podléhá oficiálním pravidlům. V případě konfliktů pravidel se za pravidla řídící považují vždy pravidla definovaná výhradně pro tento turnaj.

    5. Závěrečná ustanovení a komunikace

    5.1 Hráč je povinen zúčastnit se vysílaného rozhovoru, pokud je o to požádán adminem ligy.
    5.2 Tým je povinen zúčastnit se vysílaného zápasu, pokud je o to požádán adminem ligy.
    5.3 Všechna rozhodnutí týkající se interpretace těchto pravidel, možnosti startu hráče, rozlosování a postihy za jejich nedodržení, leží výhradně na adminech a organizátorech ligy.
    5.4 Organizátor si vyhrazuje právo dodatečně modifikovat tato pravidla.
    5.5 Tato pravidla mohou být pozměněna, modifikována nebo doplněna organizátory pro zajištění fair play a integrity zápasů. Veškeré změny pravidel nejsou aplikovatelné zpětně a jsou platná od chvíle jejich zveřejnění.
    5.6 Veškerá komunikace s adminy ohledně ligy probíhá na našem Discord kanále, který je primárním kontaktním místem pro všechny účastníky ligy.
    5.7 Obecné dotazy k soutěži Esport liga můžete směřovat na e-mail: support@esportliga.cz.
    5.8 Komunikace se soupeři probíhá vždy přímo u jednotlivých zápasů ve webovém chatu stránky Challengermode nebo na Discord serveru Esport ligy.
    5.9 Všechny streamované zápasy jsou vysílány na oficiálním kanále twitch.tv/esportligacz s delayem 180 sekund vůči právě probíhající hře.
    5.10 Streamování vlastních zápasů je dovoleno pouze v případě, že daný zápas již není na officiálním streamu. V tomto případě je třeba mít nastavený delay minimálně 180 sekund. 5.11 Turnaj je podřízen oficiálním ERL pravidlům pro všechny evropské regiony. S účastí v turnaji potvrzujete, že jste pravidlům porozuměli a přijímáte je. 5.12 Registrací do turnaje dáváte souhlas společnosti GGWP s.r.o., IČO 21029989 ke zpracování osobních údajů v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR), po dobu nezbytně nutnou k naplnění těchto účelů, nejdéle však po dobu 1 roku od skončení turnaje.

    6. Výhry v soutěži

    1.–8. místo: Týmový koučing od nejlepších českých trenérů League of Legends
    1. místo:  Zájezd pro 6 členů týmu do Vitality Facility a návštěva LEC studia v Berlíně + 6x 3460 RP
    2. místo: 6x 3460 RP
    3. místo: 6x 2325 RP
    4. místo: 6x 2325 RP
    5.–8. místo: 6x 1135 RP

  • 1. Registrace a soupiska týmu

    1.1 Do ligy se může přihlásit jakákoliv firma z České a Slovenské republiky.
    1.2 Každý hráč v týmu musí být zaměstnancem reprezentované firmy.
    1.3 Ligy se může účastnit více týmů z jedné společnosti, ale pouze v případě, že není žádný hráč na soupisce více týmů (žádný hráč nesmí hrát za víc než jeden tým).
    1.4 Každý tým může mít 5 náhradníků, tzn. že se jeho celková soupiska může skládat z 10 hráčů.
    1.5 Při dosažení počtu deseti hráčů v soupisce není možné jakkoliv doplnit další hráče. Admin může týmu udělit výjimku dle vlastního uvážení v závažných případech jako jsou dlouhodobé nemoci či úrazy.
    1.6 Každá firma má povinnost mít svůj tým pojmenovaný stejně, jako uvedla ve svém registračním formuláři.
    1.7 Ligy se nesmí účastnit žádný hráč s předchozími zkušenostmi z 1. a 2. ligy ČR a SK v posledních pěti letech.
    1.8 Kapacita ligy je omezená na 16 týmů. V případě naplnění kapacity bude tým informován a zařazen na seznam jako případný náhradník.

    2. Formát ligy

    2.1 Liga se skládá ze dvou částí a to skupinové fáze a play-off fáze.
    2.2 Dle počtu registrovaných týmů budou týmy po ukončení registrací rozlosovány do skupin, kde postupně odehrají BO1 zápasy každý s každým.
    2.3 Na odehrání určitého utkání mají vždy týmy 7denní limit, který bude definován adminy. Pokud se týmy nedomluví jinak nebo nejsou schopné nalézt společný termín pro odehrání zápasu, považuje se za povinný termín k odehrání zápasu úterý v 19:00 CET/CEST. Pokud se tým nedostaví maximálně do 15 minut od stanoveného termínu k zápasu, bude zápas kontumován ve prospěch soupeře.
    2.4 Pro každé úterý jsou vybrány dva zápasy, které se odvysílají na streamu. Každý tým je povinný v případě výběru jeho zápasu spolupracovat a umožnit odehrání zápasu na streamu každé úterý mezi 19.00 a 22.00.
    2.5 Z každé skupiny postupují do play-off nejlepší týmy (konkrétní počet bude určen podle registrovaných týmů).
    2.6 V případě stejného počtu bodů mezi třemi a více týmy ve skupině rozhoduje BO1 tiebreaker, který bude sestaven adminem.
    2.7 V případě stejného počtu bodů mezi třemi a více týmy ve skupině rozhoduje tiebreaker, který bude sestaven adminem na základě délky jednotlivých her v základní skupině.
    2.8 Play-off turnaje bude probíhat ve “fearless modu”, což znamená, že během jedné série nemůže být opakovaně vybrán stejný champion. Pro příklad, když v první hře série vybere modrý tým championa Aatrox, nesmí už Aatrox být v žádné další hře ani na jedné straně.
    2.9 Play-off turnaje bude probíhat ve formátu BO3.
    2.10 Celý turnaj probíhá na webu Challengermode, kde jsou všichni hráči povinni mít registrovaný účet a být připojeni ve svém týmu. Tým zakládá kapitán, který do něj následně pozve všechny své spoluhráče, a tento kompletní tým pak připojí do ligy samotné.

    3. Formát zápasu

    3.1 Tým na horní straně bracketu, či na levé straně zápasu je vždy tým, který bude hrát blue side.
    3.2 V rámci BO3 série má tým, který prohrál předcházející zápas v  sérii, právo na výběr strany do dalšího utkání v sérii. Toto je nutné nahlásit do pěti minut od skončení předchozího zápasu soupeři a adminovi.
    3.3 Pick&Ban fáze jednotlivých zápasů bude probíhat skrze stránku draftlol.dawe.gg. Na stránku se přihlásí vždy jenom kapitán nebo zástupce daného týmu a uskuteční jednotlivé bany a taky pick hrdinů pro sebe a své spoluhráče.
    3.4 Do lobby se týmy napojí skrze kód, který vygeneruje stránka Challengermode a následně se seřadí „TOP to BOT“, tzn. že na vrchu v lobby bude člověk hrající TOP, následně JUNGLE, MID, ADC a jako poslední SUPPORT.
    3.5 Hráči jsou povinni zvolit si stejné hrdiny, jako byli zvoleni na stránce draftlol jejich kapitánem nebo zástupcem, a není jim povoleno opustit lobby z jiného důvodu, než by byl technický problém. Hráči mohou mezi sebou měnit své hrdiny, avšak minimálně 20 vteřin před začátkem hry již změna není možná.
    3.6 Každý tým má nárok na pauzu z technických důvodů během utkání, která může být maximálně 15 minut.

    4. Kodex chování a zákazy

    4.1 Od týmů se očekává, že budou hrát ve všech zápasech na maximum. Také se očekává, že se budou vyhýbat výkyvům chování, které se neslučují s dobrými mravy, upřímností a „fair play“. Porušení tohoto pravidla může vést k penalizaci na základě vlastního rozhodnutí admina ligy.
    4.2 Je přísně zakázáno jakoukoliv tajnou dohodou ovlivnit výsledek utkání.
    4.2.1 Slabá hra – kdy hráči hrají výrazně pod své možnosti. Jako slabou hrou se také rozumí hra, která ohrožuje kompetitivní integritu a kvalitu ligy.
    4.2.2 Předdomluva o rozdělení finanční odměny nebo o jiné formě kompenzace.
    4.2.3 Posílání nebo přijímání signálů, elektronických či jiných, z vnějších zdrojů k/od hráče. Je zakázáno sledování streamu hráči během toho, co hrají své utkání.
    4.2.4 Záměrná prohra hry za kompenzaci, podněcování hráče k dané prohře, nebo kvůli jinému důvodu.
    4.3 Hacking, který je definován jako jakákoliv modifikace klientu hry League of Legends.
    4.4 Exploiting, což je definováno jako úmyslné využití jakékoliv chyby ve hře ve svůj prospěch.
    4.5 Ringing, čímž je myšleno užívání účtu jiného hráče, vydávání se za něj, nebo domlouvání takového jednání.
    4.6 Používání jakéhokoliv cheatovacího zařízení nebo programu, nebo jiných podvodných metod.
    4.7 Úmyslné odpojení ze hry bez udání důvodu.
    4.8 Pokud admin usoudí, že tým nebo člen týmu porušil tento Kodex podmínky užití League of Legends nebo jiná pravidla League of Legends, může udělit postih na základě svého vlastního uvážení.
    4.9 Člen týmu nesmí používat vulgární, sprostou, obscénní, urážlivou, útočnou, vyhrožující, pomlouvačnou nebo hanlivou mluvu, nebo podněcovat k násilí v místě konání turnaje, v herní lobby, na sociálních sítích týkajících- se ligy, ligovém Discordu nebo na oficiálním Twitch streamu ligy.
    4.10 Člen týmu nesmí vůči jinému týmu, divákům, organizátorům nebo komukoliv jinému užít vulgární gestikulace, nebo přesvědčovat jiného člověka k tomuto jednání.
    4.11 Pokud není řečeno jinak, porušení těchto pravidel může vést k postihu nehledě na úmyslu spáchání přestupku.
    4.12 Šikana je zakázána. Šikanou se myslí systematické, urážlivé a opakovaně nepřátelské chování v delším časovém úseku, nebo jednotlivý akt, který je účelně využit k ostrakizování osoby a narušení jejího duševního pohodlí.
    4.13 Sexuální obtěžování je přísně zakázáno. Jako obtěžování je myšleno i využívání pohlaví k získání výhod. Porušení je vnímáno subjektivně za pomocí metrik daných osobou, která je obětí obtěžování. Je aplikována politika nulové tolerance k sexuálním narážkám a nabídkám výhod za sexuální služby.
    4.14 Členové týmů se také musí zdržet veškerých rasistických či diskriminačních slov a činů vůči osobě nebo skupině osob stejného pohlaví, rasy, etnicity, národnosti, sociálního původu, sexuální orientace, finančního statusu, náboženství, politického názoru nebo jiného názoru.
    4.15 Žádný tým nesmí nabídnout úplatek hráči, trenérovi, manažerovi, adminovi ligy nebo osobě ve spojení s jiným týmem za protislužbu výhry nebo prohry s jiným týmem.
    4.16 Rozhodnutí adminů je definitivní a veškeré zúčastněné strany jej musí respektovat.
    4.17 Žádný hráč se nemůže snažit ovlivnit výsledek zápasu jinými způsoby než výkonem ve hře. Je přísně zakázán jakýkoliv pokus o ovlivnění výsledku skrze technickou sabotáž (DDOS).
    4.18 Pokud se prokáže, že se osoba provinila proti pravidlům, obdrží postih podle uvážení adminů ligy.
    4.19 Možné postihy mohou být následující:
    4.19.1 Ústní varování
    4.19.2 Pokuta a/nebo ztráta výhry
    4.19.3 Diskvalifikace či zákaz účasti ve všech soutěžích pořádaných GGWP s.r.o.
    4.19.4 Mezinárodní ban na kompetitivní hraní
    4.20 Opakované porušení pravidel povede ke zvýšení úrovně trestu.
    4.21 Úroveň postihu je výhradně na rozhodnutí adminů ligy.
    4.22 Pokud admin usoudí, že hráč porušuje i jiné zásady slušného chování, může mu udělit trest i přesto, že provinění nebylo v pravidlech vysloveně napsáno. Admin tým se zavazuje uplatňovat pravidlo zdrženlivě a vždy písemně odůvodnit své rozhodnutí.

    5. Závěrečná ustanovení a komunikace

    5.1 Hráč je povinen zúčastnit se vysílaného rozhovoru, pokud je o to požádán adminem ligy.
    5.2 Tým je povinen zúčastnit se vysílaného zápasu, pokud je o to požádán adminem ligy.
    5.3 Všechna rozhodnutí týkající se interpretace těchto pravidel, možnosti startu hráče, rozlosování a postihy za jejich nedodržení, leží výhradně na adminech a organizátorech ligy.
    5.4 Organizátor si vyhrazuje právo dodatečně modifikovat tato pravidla.
    5.5 Tato pravidla mohou být pozměněna, modifikována nebo doplněna organizátory pro zajištění fair play a integrity zápasů.
    5.6 Veškerá komunikace s adminy ohledně ligy probíhá na našem Discord kanále, který je primárním kontaktním místem pro všechny účastníky ligy.
    5.7 Obecné dotazy k soutěži Esport liga můžete směřovat na e-mail: support@esportliga.cz.
    5.8 Komunikace se soupeři probíhá vždy přímo u jednotlivých zápasů ve webovém chatu stránky Challengermode nebo na Discord serveru Esport ligy. Na webu i na Discordu lze v případě neshody nebo problému přivolat i admina turnaje.
    5.9 Všechny streamované zápasy jsou vysílány na oficiálním kanále twitch.tv/esportligacz s delayem 180 sekund vůči právě probíhající hře.
    5.10 Streamování vlastních zápasů je zakázáno. 5.11 Registrací do turnaje dáváte souhlas společnosti GGWP s.r.o., IČO 21029989 ke zpracování osobních údajů v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR), po dobu nezbytně nutnou k naplnění těchto účelů, nejdéle však po dobu 1 roku od skončení turnaje.

    6. Výhry v soutěži

    1. místo: 18.000 Kč
    2. místo: 9.000 Kč
    3. místo: 3.000 Kč