Pravidla
Counter-Strike: Global Offensive
Counter-Strike: Global Offensive
Organizátorem soutěže je eSuba s.r.o. (dále jen “Organizátor”). Admin (vedoucí) soutěže je osoba určená organizátorem za účelem plynulého průběhu ligy. Admin má dále právo na změnu/úpravu pravidel, jakož i rozhodnutí o udělení výjimky v konkrétním případě, který si to bude vyžadovat. Veškeré zde nespecifikované případy řeší admin individuálně.
Revize dne: 25. srpna 2022
- Povinnosti hráčů
1.1 Hráč je povinen respektovat rozhodnutí admina, byť se hráči může zdát jakkoliv nesmyslné.
1.2 Oficiální a jediné platné soupisky týmů vychází z týmů zadaných na platformě Challengermode (dále jen “CM”)
- Nesrovnalosti v soupisce
2.0 Tým je definován jako uskupení max. 11 osob a to: 5 aktivních hráčů, 5 náhradníku a jeden trenér. Členové produkce pro daný tým se neberou jako součást týmu a je na ně brán speciální zřetel. (viz. Streamování zápasů, kapitola 5.2.)
2.1 Smurfing, neboli hra jiného člověka za počítačem, než říká nick, je přísně zakázán! Při odhalení dojde k okamžitému vyloučení týmu a zákazem účasti nejen v Esport lize a projektech organizátora, ale i v jiných ligách v Čechách a na Slovensku.
2.2 V případě nedostupnosti hráčů i náhradníků (viz. kapitola 2.0) lze povolit hosta, neboli hráče v týmu, kde není veden jako hráč, či náhradník, ale hraje na svém vlastním účtu. Takovou změnu je třeba dostatečně v předstihu ohlásit druhému týmu, který musí svým souhlasem tuto změnu potvrdit. Pak je nutno rozhovor doložit screenshoty a tento zápas musí dostat schválení od admina, který hru technicky umožní.
2.3 V případě, že v průběhu hry dojde k technickým problémům znemožňujícím hru jistého hráče, je umožněn nástup náhradníka (viz. kapitola 2.0), pokud je tento hráč součástí soupisky daného týmu. Pokud ne, platí pravidlo 2.2 o hostech.
- Formát zápasu
3.0 Rozlišujeme dva aktivní formáty zápasu, každý má v lize svoje místo: BO1, tedy nejlepší z jednoho zápasu a BO3, tedy nejlepší ze tří. Každý má mírně odlišná pravidla, co se týče výběru map a dohrávání her.
3.1 Map pool: Hraje se momentálně aktivní ESL map pool, složen z map: Inferno, Mirage, Nuke, Overpass, Dust 2, Vertigo, Ancient.
3.2 BO1:V tomto formátu se hraje jedna mapa a její výsledek rozhodne o výsledku utkání. Tímto stylem se hraje ve skupinové fázi, které se věnuje kapitola 3.4. těchto pravidel.
3.2.1 Výběr mapy se řídí seedingem v turnaji, který se losuje náhodně. Tým vlevo (zápasové lobby CM) si jako první vybírá mapu, která se hrát nebude. Týmy se střídají, dokud nezůstane jedna mapa, která se odehraje. O začínající straně na mapě rozhodne knife round a jeho vítěz si může vybrat, jestli aktuální stranu vymění, nebo na ní zůstane. První tým, který získá 16 kol za svou stranu vyhrává a tím končí řádný hrací čas. Po 15 kolech zápasu se strany mění.
3.2.2 Prodloužení se hraje v případě, že hra končí po 30 kolech se stavem 15-15 a každý prodloužení hru ukončí v případě dosažení 4 kol na stranu týmu. (První prodloužení po 19…) Po třech kolech se strany mění. Počet prodloužení není omezen a bude se hrát až do dosažení jednoznačného výsledku.
3.3 BO3: Druhý formát přidává dvě další mapy, pro celkový počet tří map. V případě výsledku 2-0 na mapy v prospěch kteréhokoliv týmu, hra končí. Tento formát najdeme v playoff fázi, které se věnuje kapitola 3.4.
3.3.1 Výběr map se odehrává podle seedu v turnaji a tým vlevo (zápasové lobby CM) začíná banem jedné mapy od obou týmů. Poté si oba celky tým vybírají mapu, na které chtějí hrát. Tento proces se zopakuje ještě jednou až zůstane jedna mapa, která se hraje v případě stavu 1-1 na mapy.
- BAN Tým L,
- BAN Tým R,
- PICK Tým L (výběr své strany týmem R),
- PICK Tým R (výběr své strany týmem L),
- BAN Tým L,
- BAN Tým R,
- DECIDER (o startující straně rozhodne knife round)
3.3.2 Hra na jednotlivých mapách vzhledem k počtu kol proběhne stejně jako v 3.2.1 & 3.2.2
3.4 Formát ligy: Podle počtu uchazečů se určí stanovený počet skupin, aby se optimalizovala délka ligy vzhledem k jiným událostem uchazečů i organizátorů. Ve skupinách se hraje systémem round robin, neboli každý s každým. Hraje se systémem BO1, přičemž za výhru obdržíte 2 body, za prohru 0. V případě, že by z časových příčin nebylo možné zápas dohrát, obdrží oba týmy po jednom bodu, ale pouze za remízového stavu a schválení adminem turnaje.
3.4.1 Playoff začínají jakmile bude pořadí prvních X týmů (upřesněno po konci registrací) v tabulce skupin jednoznačné. Následně dané týmy postoupí do playoff, které bude naseedováno s ohledem na známé výsledky ze skupin.
3.4.2 Při bodové shodě 2 týmů rozhoduje:
- Výsledek vzájemného zápasu
- Skóre v tabulce
- Odehrání tiebreaker zápasu ve formátu stanoveném adminem soutěže
3.4.3. Při bodové shodě 3 a více týmů rozhoduje
- Celkový počet nasbíraných bodů ve vzájemných zápasech týmů se shodným počtem získaných bodů
- Celkový rozdíl vyhraných/prohraných kol (čím vyšší tím lepší) ve všech odehraných zápasech ve skupině
- Celkový počet prohraných kol (čím nižší tím lepší) ve všech odehraných zápasech ve skupině
- Mini tabulka týmů se shodným počtem získaných bodů v základní skupině
1 Rozdíl vyhraných/prohraných kol ve vzájemných zápasech týmů se shodným počtem bodů
4.2 Počet prohraných kol (méně prohraných kol je lepší) ve vzájemných zápasech týmů se shodným počtem bodů - Opakování zápasů mezi týmy se shodným počtem bodů.
- Servery & komunikace
4.0 V den zápasu dostanou oznámení o čase zápasu. Oznámení obsahuje link na stránku, kde najdete vše potřebné k danému zápasu, včetně odkazu na stáhnutí AntiCheatu, adresy serveru i chatu pro případné spojení s adminem, či organizátory.
4.1 Všechny věci týkající se samotného hraní, je nutno řešit přímo na CM či už s adminem, nebo organizátory, popřípadě s CM podporou, jestliže bude vyžadována. Předání cen lze řešit na discordu s @Tykoo#1636.
4.1.1 Pokud dojde k nesrovnalostem, či nejasnostem, jak server ovládat, je nutno se ozvat adminovi turnaje.
4.2 Po připojení na server přes tlačítko connect stačí jen počkat a server vás sám připraví. V případě potřeby můžete ručně akci vykonat příkazem !ready či /ready Příkazem /pause nebo !pause hru pozastavíte z taktických důvodů, !tech či /tech z důvodů technických.
Celý postup je zdokumentován v anglickém jazyce i se snímky obrazovky na následující linku: https://help.challengermode.com/en/articles/608076-how-to-play-a-cs-go-tournament
- Omezení a penalizace
5.1 MČR/MČR Tour, případně MSR/YPL (mimo otevřených kvalifikací), Sazka eLEAGUE, Republeague (mimo otevřené kvalifikace), https://liquipedia.net/counterstrike/Valve_Tournaments
https://liquipedia.net/counterstrike/S-Tier_Tournaments
https://liquipedia.net/counterstrike/A-Tier_Tournaments
https://liquipedia.net/counterstrike/B-Tier_Tournaments
Hráči, kteří v posledních 5 letech účastnili těchto turnajů nebude umožněn start v lize, a to bez výjimky. Taky se mezi zákaz startu počítá hra v popřední české, nebo slovenské profesionální esportové organizaci. V případě pochyb, zda vám bude start umožněn, informujte se s příslušným adminem.
5.2 Streamování zápasů je povoleno jen v případě, že se zápas neobjeví na oficiálním streamu na twitch.tv/esportligacz. Součást produkce pro daný tým se na server dostane po koordinaci s adminem.
5.3 Při zjištění porušení pravidel může být celý tým (podle závažnosti provinění) vyloučen z ligy a může mu být zakázána účast v příštích událostech většiny organizátorů v Česku a na Slovensku.
5.4 Platí pravidla fairplay, hráči si mají nahrávat POV dema, můžeme je totiž vyžadovat a v případě nedodání mohou negativně rozhodnout o verdiktu. Admin dema neposkytuje, ani je nemá vyžadovat za určitý tým od soupeře. Pokud si chcete dema vyžádat, je to na individuální domluvě zástupců týmů.
5.5 Firmy zaplatí 4000 CZK za tým jako startovní. Slouží na pokrytí nákladů spojených s organizací ligy.
5.6 Na konci ligy na první tři týmy čekají hezké ceny, které budou blíže specifikovány na našem webu.
League of Legends
League of Legends
Organizátorem soutěže je eSuba s.r.o. (dále jen “Organizátor”).
Admin (vedoucí) soutěže je osoba určená organizátorem za účelem plynulého průběhu ligy. Admin má dále právo na změnu/úpravu pravidel, jakož i rozhodnutí o udělení výjimky v konkrétním případě, který si to bude vyžadovat.
Veškeré zde nespecifikované případy řeší admin individuálně.
1. Registrace a Soupiska týmu
1.1 Do ligy se může přihlásit jakákoli firma z ČR.
1.3 Při dosažení počtu deseti hráčů v soupisce není možné jakkoliv doplnit další hráče.
1.6 Každý tým má povinnost mít svůj tým pojmenovaný při registraci na challmode dle názvu firmy, kterou repezrentuje.
2. Formát ligy
2.1 Liga se skládá ze dvou části a to skupinové fáze a play-off fáze
2.2 Dle počtu registrovaných týmu budou týmy po ukončení registrací rozlosovány do skupiny, kde postupně odehrají BO1 zápasy každý s každým.
2.3 Na odehrání určitého utkání mají vždy týmy 7denní limit, pokud tak nesplní, bude jim datum zápasu přiděleno adminem.
2.4 Z každé skupiny postupují do play-off dva nejlepší týmy
2.5 V případě stejného počtu bodů dvou týmů ve skupině rozhoduje vzájemný duel mezi týmy o jejich postavení.
2.6 V případě stejného počtu bodů mezi třemi a více týmy ve skupině rozhoduje tiebreaker, který bude sestaven adminem na základě délky jednotlivých her v základní skupině.
2.7 Play-off se skládá ze semifinále a finále – veškeré zápasy jsou BO3. Pokud
2.8 Play-off zápasy mají přesný termín a nelze jej měnit jinak, než po konzultaci s protějším týmem a adminem ligy.
3. Formát zápasu
3.1 Tým na horní straně bracketu, či na levé straně zápasu je vždy tým, který bude hrát blue side.
3.2 V rámci BO3 série má tým, který prohrál předcházející zápas v sérii právo na výběr strany do dalšího utkání v sérii. Toto je nutno nahlásit do pěti minut od ukončení předchozího zápasu soupeři a adminovi.
3.3 Pick&Ban fáze jednotlivých zápasů bude probíhat skrze stránku https://draftlol.dawe.gg/
3.4 Do lobby se týmy napojí skrze kód, který vygeneruje stránka challengermode a následně se seřadí tzn. „TOP to BOT“
3.5 Hráči jsou povinni zvolit si stejné championy, jako při pick&ban fázi skrze draftlol a není jim povoleno opustit lobby z jiného důvodu, než by byl technický problém.
3.6 Každý tým má nárok na pauzu z technických důvodů během utkání, která může být maximálně 15 minut.
4. Kodex chování
4.1 Od týmů se očekává, že budou hrát ve všech zápasech na maximum. Také se očekává, že se budou vyhýbat výkyvům chování, které se neslučují s dobrými mravy, upřímností a „fair play“. Porušení tohoto pravidla může vést k penalizaci na základě vlastního rozhodnutí admina ligy.
4.2 Je přísně zakázáno jakoukoliv tajnou dohodou ovlivnit výsledek utkání.
4.2.1 Slabá hra – kdy hráči hrají výrazně pod své možnosti. Jako slabou hrou se také rozumí hra, která ohrožuje kompetitivní integritu a kvalitu ligy.
4.2.2 Předdomluva o rozdělení finanční odměny nebo o jiné formě kompenzace.
4.2.3 Posílání nebo přijímání signálů, elektronických či jiných, z vnějších zdrojů k/od hráče.
4.2.4 Záměrná prohra hry za kompenzaci, nebo skrz jiný důvod, nebo podněcování hráče k dané prohře.
4.2.5 Postihnutelný může být i pokus o takové jednání
4.3 Hacking, který je definován jako jakákoliv modifikace klientu hry League of Legends.
4.4 Exploiting, což je definováno jako úmyslné využití jakékoliv chyby ve hře ve svůj prospěch.
4.5 Ringing, čímž je myšleno užívání účtu jiného hráče, vydávání se za něj, nebo domlouvání takového jednání.
4.6 Používání jakéhokoliv cheatovacího zařízení nebo programu, nebo jiných podvodných metod.
4.7 Úmyslné odpojení ze hry bez udání důvodu.
4.8 Pokud admin usoudí, že tým nebo člen týmu porušil tento Kodex podmínky užití League of Legends nebo jiná pravidla League of Legends, může admin udělit postih na základě svého vlastního uvážení.
4.9 Člen týmu nesmí používat vulgární, sprostou, obscénní, urážlivou, útočnou, vyhrožující, pomlouvačnou nebo hanlivou mluvu, nebo podněcovat k násilí v místě konání turnaje, v herní lobby, na sociálních sítích týkajících-se ligy, ligovém Discordu nebo na oficiálním Twitch streamu ligy.
4.10 Člen týmu nesmí vůči jinému týmu, divákům, organizátorům nebo komukoliv jinému užít vulgární gestikulace, nebo přesvědčovat jiného člověka k tomuto jednání.
4.11 Pokud není řečeno jinak, porušení těchto pravidel může vést k postihu nehledě na úmyslu spáchání přestupku.
4.12 Šikana je zakázána. Šikanou se myslí systematické, urážlivé a opakovaně nepřátelské chování v delším časovém úseku, nebo jednotlivý akt, který je účelně využit k ostrakizování osoby a narušení jejího duševního pohodlí.
4.13 Sexuální obtěžování je přísně zakázáno. Jako obtěžování je myšleno i využívání pohlaví k získání výhod. Porušení je vnímáno subjektivně za pomocí metrik daných osobou, která je obětí obtěžování. Je aplikována politika nulové tolerance k sexuálním narážkám a nabídkám výhod za sexuální služby.
4.14 Členové týmů se také musí zdržet veškerých rasistických či diskriminačních slov a činů vůči osobě nebo skupině osob stejného pohlaví, rasy, etnicity, národnosti, sociálního původu, sexuální orientace, finančního statusu, náboženství, politického názoru nebo jiného názoru.
4.15 Žádný tým nesmí obdržet nebo nabídnout úplatek hráči, trenérovi, manažerovi, adminovi ligy, nebo osobě ve spojení s jiným týmem, za protislužbu výhry nebo prohry s jiným týmem.
4.16 Žádný hráč nemůže odporovat rozhodnutí adminů ligy.
4.17 Žádný hráč se nemůže snažit ovlivnit výsledek zápasu jinými způsoby než výkonem ve hře.
4.18 Pokud se prokáže, že se osoba provinila proti pravidlům, obdrží postih podle uvážení adminů ligy.
4.19 Možné postihy mohou být následující:
4.19.1 Ústní varování
4.19.2 Pokuta a/nebo ztráta výhry
4.19.3 Diskvalifikace
4.19.4 Mezinárodní ban na kompetitivní hraní
4.20 Opakované porušení pravidel povede ke zvýšení úrovně trestu.
4.21 Úroveň postihu je výhradně na rozhodnutí adminů ligy.
4.22 Pokud admin usoudí, že hráč porušuje i jiné zásady slušného chování, může mu udělit trest i přesto, že provinění nebylo v pravidlech vysloveně napsáno.
5. Následná ustanovení a komunikace
5.1 Hráč je povinen zúčastnit se vysílaného rozhovoru, pokud je o to požádán adminem ligy.
5.2 Tým je povinen zúčastnit se vysílaného zápasu, pokud je o to požádán adminem ligy.
5.3 Všechna rozhodnutí týkající-se interpretace těchto pravidel, možnosti startu hráče, rozlosování a postihy za jejich nedodržení, leží výhradně na adminech a organizátorech ligy.
5.4 Organizátor si vyhrazuje právo dodatečně modifikovat tato pravidla a o takovéto modifikaci informovat týmy s dostatečným předstihem na ligovém Discordu.
5.5 Tyto pravidla mohou být pozměněny, modifikovány nebo doplněny organizátory pro zajištění „fair play“ a integrity zápasů.
5.6 Veškerá komunikace ohledně ligy probíhá na našem discordu :
5.7 Obecné dotazy k soutěži Esport liga můžete směřovat na email info@esportliga.cz.
5.8 Komunikace se soupeři probíhá vždy přímo u jednotlivých zápasů ve webovém chatu nebo na Discord serveru Esport ligy. Na webu i na Discordu lze v případě neshody nebo problému přivolat i admina turnaje.
5.9 Všechny streamované zápasy jsou streamovány na oficiálním kanále twitch.tv/esportligacz s delayem 180 sekund vůči právě probíhající hře.
5.10 Streamování vlastních zápasů je dovoleno pouze v případě, že daný zápas již není na officiálním streamu. V tomto případě je třeba mít nastavený delay minimálně 180 sekund
6. Ceny
TBD
World of Tanks
Admin (vedoucí) soutěže má právo na změnu/úpravu kteréhokoli pravidla jakož i rozhodnutí o udělení výjimky v konkrétním přesně definovaném případě. Veškeré zde nespecifikované případy řeší admin individuálně.
1. Povinnosti hráčů
1.1. Hráč je povinen respektovat rozhodnutí admina, byť se hráči může zdát jakkoliv nesmyslné.
1.2. Oficiální a jediné platné soupisky týmů vychází z členů týmu uvedených na týmovém profilu na webu v sekci „Týmy“.
1.3. Kapitán týmu je povinen potvrdit výsledek v detailu svého zápasu. Po odehrání zápasu nahraje do systému battlefy screenshot dokazující výhru a skóre zadá. Pro práci se systémem battlefy existuje samostatný návod.
2. Smurfing a hostování
2.1. Smurfing – hráč se vydává za jiného konkrétního hráče (využívá jeho přezdívku).
2.2. Hostování – hráč hraje pod svou přezdívkou, ovšem hraje za tým, ve kterém není veden jako hráč.
2.3. Smurfing je ZAKÁZANÝ. Při podání stížnosti využije admin všech dostupných prostředků k ověření totožnosti hráčů.
2.4. Je možné za mimořádných situací povolit hosta. Ovšem pouze v případě, že admin i druhý tým předem souhlasí.
2.5. V případě technického nebo jiného problému může být během hry jeden hráč nahrazen jiným, pokud je tento hráč součástí soupisky daného týmu. V případě že tomu tak není, musí být dodatečně nahlášen jako host, tato změna musí být odsouhlasena soupeři a nahlášena adminovi společně s důkazem odsouhlasení.
3. Mapy a pickování
3.1. Pro každý hrací den základní části budou mapy dány dopředu.
3.2. V play off se mapy pickují z následujícího výčtu map
- Doly
- Himmelsdorf
- Lakeville
- Město duchů
- Murovanka
- Pouštní řeka
- Prochorovka
- Ruinberg
- Step
- Útesy
3.3. Pickování týmů v playoff
Tým, který skončil v základní části na lepší pozici, než jeho soupeř, si vybírá, zda je tým 1, nebo tým 2.
- Tým 1 Ban
- Tým 2 Ban
- Tým 2 Pick
- Tým 1 Pick
- Tým 1 Ban
- Tým 2 Ban
- Tým 1 Pick
- Tým 2 Pick
- Tým 1 decider (výběr z posledních dvou map)
3.4. Dodatek k pickování
3.1. Pickování bude probíhat vždy předem. Je pouze na zástupcích obou týmů, jestli si mapy picknout tři nebo jeden den dopředu.
3.2. Zástupci obou týmů mají povinnost zaslat adminovi turnaje na discord screenshot z celého pickování, a to nejpozději 60 minut před začátkem prvního zápasu daného dne.
3.3. Pickují se nejen mapy, ale také i strany (například když si team 2 pickne Doly, tak si tým 1 následně zvolí, jestli chce začínat za obranu, nebo za útok – součást screenu pro admina).
4. Obecná ustanovení
4.1. V turnaji se respektují pravidla fair play. V tomto duchu se zakazuje jakýkoliv cheating, vědomé užívání bugů hry, porušování nebo obcházení pravidel, urážení soupeřů a tak dále. Zakázané je také sdílení účtů.
4.2. Všichni hráči se chovají s respektem směrem k jejich protihráčům a drží se standardních civilizovaných pravidel. Jestliže se hráč bude chovat neslušně, musí počítat s výstrahou nebo jinou formou trestu.
4..3 Oficiální a jediné platné soupisky týmů vychází z členů týmu uvedených na týmovém profilu na webu v sekci „Týmy“.
4.4. Pokud váš soupeř svévolně opustí hru, musíte v každém případě kontaktovat admina a doložit důkaz ve formě screenshotu.
4.5. Z důvodu zachování integrity ligy není povolen start hráčům, kteří se v minulosti věnovali esportu a umisťovali se na předních příčkách turnajů ve World of Tanks. Hráči není dovoleno se zúčastnit ligy, pokud v posledních 5ti letech: a) hrál za přední českou esportovou organizaci, b) pokud se v posledních 5ti letech umístil na předních příčkách (TOP 4 a lepší) větších turnajů ve World of Tanks.
4.6. V případě nejasností neváhejte kontaktovat příslušného admina, který bude řešit případy individuálně.
5. Formát ligy
Turnaj bude rozdělen na 2 části – základní část a playoff. Registrované týmy budou rozděleny do skupin a budou hrát 5v5 každý s každým systémem BO5 (kdo jako první třikrát vyhraje, ten vyhrál zápas). Za výsledky zápasů budou udělovány body, podle kterých se určí konečné pořadí základní části. Pokud budou skupiny po šesti týmech, tak do play off postoupí dva z každé skupiny, v případě menšího počtu postoupí do finále pouze nejlepší tým z každé skupiny.
5.1 Bodování základní části
Vítězství – 3 body, Prohra – 0 bodů
*při rovnosti bodů rozhodne o postupujícím vzájemný zápas, který bude odehrán systémem BO5
5.2. Playoff
Nejlepší 4 týmy postoupí do play-off – zápasy se odehrají systémem BO7. Finále bude odehráno systémem BO9.
*systém se může změnit
5.3. Nastavení zápasů
Zápasy budou odehrány v módu “Týmový výcvik“.
Herní server: EU1
Herní mód: obrana/útok
Časový limit: 10 minut
5.4. Další pravidla/dovysvětlení
5.4.1 Výcvikovou bitvu zakládá tým, který je v zápase uveden vlevo. Tentýž tým si také vybírá stranu prvního zápasu na první mapě, na druhé mapě si jako první vybírá stranu druhý tým.
5.4.2 Celkový počet tierpointů je 50 (systém turnaje je 5v5 -> jeden X tank = 10 tierpointů, takže proti sobě bude nastupovat 5 X tanků).
5.4.3 U decideru si stranu vybírá ten tým, který dokázal během zápasu vyhrát jednotlivou bitvu nejrychleji.
5.4.4 Každý tým může být složen maximálně z osmi hráčů.
5.4.5 Tanky se pickují naslepo. Až oba týmy napíší, že jsou připraveny, tak kapitán prvního týmu zahájí 15s odpočet v chatu (15, 10, 5), během kterého si všichni hráči nahodí tanky. Ve chvíli, kdy jsou všechny tanky nahozeny, začíná bitva.
5.4.6 Každý tým má za zápas právo na jeden reset v bitvě, který musí být oznámen nejpozději 10 vteřin po začátku bitvy.
5.4.7 Každý tým je povinen nahrávat replaye (lze nastavit v obecném nastavení, vlevo dole) všech bitev (všemi členy) a v případě potřeby replaye poskytnout adminům.
5.4.8 Neposkytnutí replaye může znamenat ztrátu bitvy/zápasu.
5.4.9 Zakázány jsou všechny módy.
5.4.10 Stream turnaje je dovolen pouze s 8minutovým delayem.
5.4.11 Každý týden jsou dva předem vybrané zápasy streamovány na https://www.twitch.tv/marty_vole
6. Komunikace
6.1. Komunikace s adminy
6.1.1. Pro nejrychlejší komunikaci se přihlaste na náš Discord.
6.1.2. Obecné dotazy k soutěži Esport liga můžete směřovat na Discord nebo na email info@esportliga.cz.
6.1.3. Dotazy k turnaji, zápasům, pravidlům apod. pište na Discord nebo na email admin@esportliga.cz.
6.2. Komunikace se soupeři
6.2.1. Komunikace se soupeři probíhá vždy přímo u jednotlivých zápasů ve webovém chatu nebo na Discordu Esport ligy. Na webu i na Discordu lze v případě neshody nebo problému přivolat i admina turnaje (Tomem).
7. Zakázané tanky
- EBR 105
- 121B
- M60
- Obj 907
- T95E6
- FV215b
- Obj 260
- Obj 279
- T95/FV4201 Chieftain
- VK 72.01 (K)
- Foch 155
- FV215b (183)
8. Ceny pro vítěze
8.1.
1. místo – bude doplněno
2. místo – bude doplněno
3. místo – bude doplněno
Časté dotazy
Kdo se může do Esport ligy firem přihlásit?
Do ligy se může přihlásit jakákoli firma působící v České a Slovenské republice. Při registraci potřebujeme ověřenit, že se jedná skutečně o zástupce dané firmy.
Platí se za účast v lize startovné?
V některých ligách ano – jeho výši naleznete vždy v informacích o turnaji.
Startovné nám pomůže pokrýt nezbytné náklady spojené s firemní ligou jako jsou administrátoři turnajů, produkce živého vysílání či komentátoři zápasů, dále ceny a slavnostní vyhlášení.
O co se hraje?
O pohár Esport ligy firem, o věcné ceny pro vás či vaši firmu, o slávu na českém i slovenském trhu.
Co je to Challengermode?
Challengermode je nejpoužívanější platforma pro organizaci turnajů ve esportových hrách.
Jak probíhá komunikace?
Veškerá komunikace ohledně organizace ligy probíhá na komunikačním kanále Discord.
Další dotazy můžete zasílat na email info@esportliga.cz.
Jak funguje zadávání výsledků?
Výsledek zápasu se zadává do turnajového systému Challengermode. V případě, že je výsledek zápasu chybný, je nutné nahlásit zápas v systému nebo kontaktovat admina na komunikačním kanále Discord.
Je povolen start profesionálních hráčů?
Z důvodu zachování integrity ligy není povolen start hráčům, kteří se v minulosti věnovali esportu a umisťovali se v turnajích na předních příčkách. Omezení se týká scény česko-slovenské i světové. Pokud se hráč umístil v top 4 ne větším turnaji, nesmí se ligy zúčastnit. Bližší informace naleznete v pravidlech.
Můžu přihlásit svůj tým i v probíhající sezóně?
Ano, tým je možné přihlásit, ovšem může se zapojit až do nové sezóny.


